stalker...?

Detta kanske inte är det bästa stället att berätta detta på, det kanske ger personen i fråga feedback eller andra idéer.
Men jag är bokstavligen rädd.


Det har skett några dagar, inte varje dag, men ibland. Det är någon som ringer mig, både hem och mobilt, med dolt nummer. Det har skett flera gånger och det börjar seriöst skrämma mig. Det är inte så att personen säger något eller gör något oherotiskt. Den är bara tyst och lägger sedan på. Oftast varar samtalet i bara några sekunder.

Det sker oftast på kvällen eller under natten. Sist ringde personen mig på nyårsnatten 06.08 och samtalet varade  i 4 sekunder.
Läskigt? Förnamnet.

Jag ber dig att sluta om det nu är du som läser. Om du nu är olyckligt förälskad i mig eller något liknande, så är detta inte det bästa sättet att ragga upp mig. 

Sluta spela mr/mrs hemlig, hör av dig och berätta vem du är.
Annars funderar jag starkt på att kolla telefonregistret och kolla upp ditt nummer. Det går som sagt att spåra nummret some how.
Du skrämmer mig.


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad läskigt! Vet du någon som kanske, har känslor för dig?

2010-01-06 @ 12:55:45
URL: http://realblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0