I Tyresö, bland myggen.

Tjena mors!
Nu sitter jag hemma hos Tove i Tyresö och hör hur hon högt och tydligt gör allt förutom att plugga matte, som hon sagt att hon skulle göra... haha!

Jaja, som vanligt är det jättemysigt här, även fast myggen igår förstörde min skönhetsömn (som jag är i behov utav). Igår badade vi i insjön här, så gaaalet varmt i jämförelse med havet. Men det är äckligare att bada i en insjö. Tycker jag. Man vet liksom inte vad som gömmer sig i djupet... Kanske Lochness?

Hahaha nu hör jag Tove plugga högt. "Då ska vi se här...  1,08 upphöjt till ..."
Ahe, nu ska jag fortsätta sufra i internetvärlden. Adios!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Jag menar precis det jag skrev :)

Att du under dina framtåg inte ska förstöra tyresö.



Men annars så ska du ha det så bra och trevligt som det bara går.

2010-07-06 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0