En av mina största fobier.

Alla har vi fobi för någonting. Mörker, spindlar, ormar, bussar, vatten osv. Det finns mycket jag är rädd för (Tjurmannen i skogen), men av de största fobierna jag har är hästar.

De är bland det läskigaste jag vet! De kollar på mig med sina onda ögon och vill tugga på mig med deras hästtänder... Ahe, fyfan! Hästar är inte att leka med. Jag förstår inte hur människor kan tycka det är kul att rida? De kan ju kasta av en! De kan döda en! RUN FOR YOUR LIFE FFS!


Bild: Google



Är det sant att de kan känna av rädsla? Then Im doomed.


Kommentarer
Postat av: Fabian

Hästar är ju underbara varelser.

Kan inte rida eller nåt sånt. Men du kan inte förneka att de är ståtliga, magnifika djur. (men jävligt tunga om man får dem på foten)

2010-03-27 @ 22:46:20
URL: http://fotoflacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0