GENIET KAJSA SLÅR TILL IGEN



Smart det vet vi ju redan att jag är, men detta är riktigt smart - så håll i er!

Vart jag än går har jag alltid med mig en penna. Vem vet, kanske jag stöter på ett fan som vill ha en autograf - men glömt sin penna. Eller jag kanske träffar något kändis som jag vill ha autograf av. Smart? Sa ju det!

En annan sak en penna är bra till är om det skulle vara en mördare efter en och man har en penna i fickan. Då kan man ju alltid stabba mördaren - för det är inte speciellt skönt att få en penna rakt igenom huden.

Så vad har vi lärt oss av detta? HA ALLTID MED ER EN PENNA, I NÖD SOM I ONÖD!


Bild: google


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas innerligt att du har den bakom örat.

2010-03-24 @ 16:34:09
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0