minnesluckor?

I detta inlägg tänker jag vara fullt seriöst, vilket menas att det är inget oseriöst.

Jag tror jag börjar få minnesluckor. Eller iallafall gör jag saker när hjärnan inte är i funktion. Det sker hela tiden. Det kan vara att jag sätter mig här, vid datorn, och blir sne för att jag kommer till minnet att jag glömt telefonen i jackan där nere. Plötsligt ligger den bredvid mig.
Jag kollar efter vingarna som inte finns. För flög upp verkar den inte ha gjort. Jag måste alltså ha burit upp den.

Bara såna här småsaker får mig att bli orolig. Detta är förstås ett dåligt exempel, har ju gjort värre saker än det. Men tanken är skrämmande. Minnesluckor vid 16 års ålder? Råder inget gott.


Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

svar:

jag var faktiskt nära på att hälla salt i det, fast jag kom på att det skulle göra ännu ondare då. Så jag hoppade över det!! :P

2010-03-24 @ 18:24:04
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0