Bara för att ingenting på denna blogg vill fungera

Om ni ser det här inlägget så funkade blogg.se. För det gjorde det inte när jag skulle blogga i fredags, höhö...

IALLAFALL!
I fredags var jag, Tove och Naemi på SVT hos min mor och kollade på när H.E.A.T spelade live i radion! Jag blev döv och stum, och tove fick träffa sin blivande man 2#, TRUMMISEN CRASH! Snygg jävel om man säger så...




Annars har jag bara hängt på fotbollsplanen med alla andra coola kisar.
Igår vad jag också på 40 års-fest och lite annat skojjs. Tove sov hos mig... Galen kväll säger jag bara... Det andra håller vi osagt!


Bilder: jag


Kommentarer
Postat av: sanna

tufft att ni är på fotbollsplan 24/7 :)



Hoppas ni kan komma till stan klockan 4 på fredag? fika på gammla stan pratar jag och tove om :) <3

2010-05-17 @ 09:39:24
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Charmkatti

Tack för ikväll söta "kusin"

//Katti

2010-05-17 @ 22:28:39
URL: http://www.charmkatti.se

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0