Den nakna sanningen / svaret på frågorna

Du Kan kalla mig Kryddan:
om alexander skarsgård bad dig att slicka lite lätt på en av dina vänners rumpor, skulle du ställa upp och göra det?
och varför ihelvete skulle du göra det/inte göra det? tänk noga ut ditt svar nu, hela välden kan se detta sen när
du blir känd.
sen en basic question, när bajsade du senast?
var det löst eller hårt?
(bara jag som börjar tänka på ägg nu??)



Svar: Tjena Kryddan!
Som svar på din första fråga; UTAN TVEKAN! Varför jag skulle göra det? Det skulle ju då vara en av mina vänners rumpa, jag har få men fina vänner och deras rumpor är najs! + att alexanders ord är min lag. Allt för den mannen!
haha jag sket senast igår faktiskt, det var lite lagom - inte för hårt och inte för löst! Perfa helt enkelt!


Ameee:
Skön Blogg!!
Vad gillaru för slags musik

Svar: Tack så mycket! Jag lyssnar bokstavligen på A L L T. Rock, pop, rnb, dunkadunka musik. Allt som går att dansa till!


Erica:
Är du oskuld elr när hade du sex senast??

Svar: Om jag ska vara seriös så hade jag myssex med Brad pitt igår. Sedan kom Josh Duhamel och tog över...
Om jag ska vara barnvänlig så är jag oskuld. No rush serru!



EBBASOCHOMILLIES:
ska ska vi göra kajsa glad ;)

- om du skulle göra en film, vad skulle de handla om och vilka skulle spela huvudrollerna?
- snyggaste människan på jorden?
- red bulle eller powerking?
- godis eller chips?
- varför bloggar du?

Svar: haha man tackar! :)
- fan vad svår fråga... Om jag skulle göra en film skulle antingen vara en riktig actionfilm med massa smexiga bilar och mycket bangbang. Huvudrollen lämnar jag osagd...  
 - Jag så klart...
- Power king genom allt!
- Vad för godis? :)
- Jag vet fan inte, tidsfördrift... Det har bara fortsatt! :D




Elin amour [en störd jävel]
När sket du senast ?

Svar: Hahha intresset om mitt bajs är stort. Svaret står ovanför, men för repetition: igår!



Som man knullar går man ragga...:
Har du använt den avlånga/vibrerande presenten som du fick på din födelsedag av Tove G Gustavsson ?

Svar: Ooohja, har döpt den och allt! Jag tackar Tove för denna fina present!


Anonym:
bästa roliga historian?

Svar: Det var en gång och den var sandad!



Sanna:
finns så mycket att fråga, hmm..
1, Vet du att jag saknar dig så sjukt jävla mycket,?
2, Vet du att du är bäst i världen?
3, Hur står det till med livet?
4, Om du fick välja 1 kändiskille att gifta dig med, vem skulle det va?

Svar:
1. Nej men jag kan tänka mig att du saknar mig lika mycket som jag saknar dig! <3
2. Hahaha jag märkte det när det stod stämplat i min panna! <3
3. Livet rullar, men det är bara så jävla kallt... ;)
4. Brad pitt!




sugen tjej:
är du lesbisk?
du är otorligt söt :)


Svar:
Aa fast nee ;) Eller det beror på vem som frågar?
Tack detsamma!


Bilder: Google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0