Vad hände med vädret liksom?

Vad fan gör jag i skolan nu? Jag kommer inte ens in med koden i entrén för att det enbart (egentligen) bara ska vara lärare här såhär dags. Men ändå är jag här.

Så vad gör jag här? Jo det ska jag tala om för er:
Jag vaknade i morse, kl 06.00 som alltid på torsdagar. Jag sätter på radion och där berättar Sanna (hon som upplyser om trafik och väder) att det är lite trafikstörningar i lokaltrafiken.

Okej tänker jag. Trafikstörningar. Jag brukar vara i skolan kvart över åtta, och kommer därför att komma försent om det är kaos i trafiken. JAG SKA JU SÄNDA, tänk om jag blir sen!?
Så jag bestämmer mig för att ta halv sjuan, istället för kvart i sjuan.


Jag sitter här med en kopp tée och vill bara hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0