Varför vara vaken när alla sover? För att man kan.

Skolan gillar inte mig. Den tär på mig.
Jag är helt slut. Borde jag inte sova? Jo. Men som alltid fastnar man vid datorn. Någon skriver på msn, man måste svara och sen sitter man bara kvar. Klickar från sida till sida, skriver till någon och får svar. Det är så det ligger till.

Vad ska jag slå på nu? Ace Ventura 1 eller 2? Hem till Midgård? Smala Sussie? Fucking åmål? Beck kanske? Nej jag vet inte. Samhetskval. Eller så låter jag bara Scooby doo stå på. Kanske något åt det hållet.

Schleeden brud or what?


Bild: min webbis


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hannah moster

Idag ska jag försöka knåpa ihop något! Så mailar jag dig och hoppas att du vill/vågar lägga upp det! Puss

2010-11-23 @ 09:07:01
URL: http://gayatrihindu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0