Tjena!

Nu har jag suttit och fixar med gamla inlägg, rensat som sagt. Det blev bättre tror jag! Så nu kan vi väl försöka, tillsammans, att hålla igång bloggen. Med tillsammans menar jag att ni som läser kan försöka kommentera med feedback och om jag inte håller uppdateringen igång så kan ni hojta till...

Så vad har hänt? Vart ska man börja är en bättre ingång.
Jag har varit med om mycket på dessa 7 månader att jag knappt kommer ihåg. Jo! Jag har varit på Sweden Rock, varit i Grekland, påbörjat mitt sista år på gymnasiumet, fyllt år! Arton serni. Sen har jag varit på kryssning, blivit bestulen på pengar som jag sedan med hjälp av auktoritet fått tillbaka. Vad mer? Ja det finns så mycket... Ni får väl säga till om ni vill veta mer!

En bild säger mer än tusen ord, så här har ni bilder på hur de 7 månaderna ungefär har sett ut!








































Bilder: jag

Nu orkar jag inte lägga upp fler, haha! Ni får leva med det jag erbjuder!


Kommentarer
Postat av: Hannah moster

Kajsa, söta du! Vilka härliga bilder! Du är så duktig och go! Jag har alltid känt på mig att du kommer att gå långt. ag är stolt över dig och jag är glad att du har börjat skriva i din blogg. Men skriv mer!!!

Puss på dig!

2012-01-06 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0