Devil's Backbone.

Har någon av er analyserat en film på riktigt? Jag menar på riktigt, riktigt. Inte på låtsas alltså.
Inte? Du vet alltså inte vad anslag är för något? Fördjupning? Inte? Hm... Olika kameravinklar då? Scenografi? Fan också...

Du förstår, jag sitter här hemma i min behagliga lilla blåa soffa, i mitt lilla flickrum och försöker, bara försöker litegrann att förstå hur man analyserar en film. Speciellt en skräckfilm. Devil's Backbone.
Ja jag har sett den nu efter att jag lånade den från skolan.

Jag sitter här alldeles ensam, här hemma i min behagliga lilla blåa soffa, i mitt lilla flickrum och försöker, bara försöker förstå hur man som lärare kan ge en skräckfilm som analysuppgift.


Men det går inte så bra...


Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0