SVAR PÅ TAL - Nirvana?

Anonym om jag gillar mitt horoskop inför 2011... or NOT:
Vad tycker du om Nirvana? (:

Haha hade totalt missat denna kommentar, förlåt du som väntat på svar, men här kommer det!

Nirvana, Nirvana, Nirvana. Menar du bandet då? För jag minns att nirvana har något med en religion och göra (jag och min okunnighet om religion tänker)
Menar du bandet, så känner jag inget större hat eller större kärlek, det ligger sådär emellan.
De har bra låtar, har några av dem på min Spotify, så som Heart Shaped box, Come as you are och Smells like teen spirit!
Men det är inget band jag gråter över, som typ ACDC... Men de är inte dåliga!



Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0